کد خبر: ۸۲۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۲۸۵
دیروز مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از کشف جسد مرد میانسالی در حوالی بازار آهن و کنار کامیونی خبر داد.
کشف جسد یک مرد در بازار آهن تهران
به گزارش خبرداغ به نقل از جام جم: دیروز مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از کشف جسد مرد میانسالی در حوالی بازار آهن و کنار کامیونی خبر داد.

کشف جسد خون‌آلود مرد راننده کنار خودروی متوقف‌شده‌اش در بازار آهن، کارآگاهان جنایی پلیس پایتخت را با معمایی جنایی رو‌به‌رو کرد.

ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه روز جمعه چهارم مرداد امسال، مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از کشف جسد مرد میانسالی در حوالی بازار آهن و کنار کامیونی خبر داد.

در این مرحله ماموران کلانتری شهرک ولیعصر با حضور در محل مشاهده کردند که سر مرد میانسال خون‌آلود است. ماموران کلانتری موضوع را به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش کردند و با هماهنگی قضایی، تیمی از ماموران بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی ماجرا در محل حاضر شدند. زمانی که ماموران به بررسی داخل کامیون پرداختند، مدارک هویتی را به‌دست آوردند که نشان می‌داد، مرد فوت شده صاحب همین کامیون است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: