کد خبر: ۸۲۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۳۸۹
گوگل فوتوز به یکی از محبوب ترین اپ های مدیریت عکس تبدیل و موفق شده از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کند. این موضوع به علت محبوبیت نرم افزارهای مختلف مدیریت عکس است.
«گوگل فوتوز» از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کرد

گوگل فوتوز به یکی از محبوب ترین اپ های مدیریت عکس تبدیل و موفق شده از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کند. این موضوع به علت محبوبیت نرم افزارهای مختلف مدیریت عکس است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، گوگل از سال 2002 برای کمک به کاربران در مدیریت عکسهایشان سرویس پیکاسا را افتتاح کرد و از سال 2015 سرویس گوگل فوتوز مستقل شد. اکنون و پس از چهار سال فعالیت به عنوان یک سرویس مستقل، گوگل فوتوز دارای یک میلیارد کاربر فعال است. اکثر عکسهای این سرویس از گوگل به صورت رایگان ذخیره می شوند.

سرویس گوگل فوتوزی که امروز میشناسیم برای رسیدن به جایگاه کنونی تلاش زیادی کرد. این سرویس فعالیت خود را به عنوان بخشی از Google+ آغاز کرد اما  چند سال پیش از Google+ حذف یا به عبارتی دقیق تر جدا شد و تلاش کرد مشترکین خاص خود را پیدا کند. بر همین اساس نیز به سرعت تعداد زیادی کاربر فعال پیدا کرد.

شاید بگویید عدد یک میلیارد برای گوگل فوتوز جدید نیست و این سرویس در سال 2017، از گوگل پلی یک میلیارد بار دانلود شده است. اما این یک میلیارد بار دانلود با یک میلیارد کاربر فعال تفاوت دارد. یکی از مهمترین مواردی که کاربران را ترغیب به استفاده از گوگل پیکسل می کند این است که این سرویس، اقدام به ذخیره سازی فشرده عکس ها می کند و و اکثر گوشی های پیکسل گوگل دارای نسخه پشتیبان تهیه عکس با کیفیت اصلی هستند.

ما انتظار داریم که این سرویس در نسل آینده پیکسل 4 همچنان ادامه پیدا کند، اما جالب است بدانید که گوگل فوتوز بین کاربران آیفون نیز بسیار محبوب است. افزون بر این گوگل گالری Go را راه اندازی کرده است که روی مدیریت تصویر و ویدئوهای آفلاین تمرکز دارد. گوگل می گوید که برنامه بعدی میلیاردی این شرکت در دست تهیه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: