کد خبر: ۸۲۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
تعداد بازدید: ۳۸۵
در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم گرما و رطوبت هوای بالای در استان بوشهر، رطوبت هوا در جزیره خارگ به ۱۰۰ درصد رسید.
رطوبت هوا در جزیره خارگ به 100 درصد رسید

به گزارش خبرداغ ، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت رطوبت هوا در شهرهای بوشهر، دیر، جم و عسلویه به ترتیب به ۸۸، ۸۰، ۷۶ و ۷۴ درصد رسید.

محمد رضا انصاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و عسلویه با ۴۴ و ۴۱ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش جریانات گرم و مرطوب جنوبی طی امروز و روزهای آینده است.

انصاری ادامه داد: بنابراین بالا بودن رطوبت و شرجی هوا به همراه غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی همچنان از پدیده‌های غالب در استان بوشهر است.

وی عنوان کرد: امروز از بعد از ظهر تا شب با افزایش ابر، احتمال وقوع رعد و برق، رگبار پراکنده باران و وزش تندباد لحظه‌ای در مناطق شرقی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و در مناطق شرقی و جنوبی استان طی ساعت‌های بعد از ظهر تا شب احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش بینی شده است.

انصاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۰۳ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۱۳، مد دوم ساعت ۱۴:۱۳ و جزر دوم ساعت ۲۰:۱۲ خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: