کد خبر: ۸۲۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۲۹۳
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت ضمن توجه به توسعه کشور و پیشبرد طرح های عمرانی، به حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن حساسیت داشته و اهمیت بالایی برای این موضوع قائل است.
نوبخت: دولت به حفظ محیط زیست حساس استبه گزارش خبرداغ، محمدباقر نوبخت در جریان بازدید از طرح نیمه کاره جاده قزوین-الموت-کلاچای که قزوین و گیلان را از سمت شرق این استان ها به یکدیگر متصل می کند افزود: دولت می کوشد تا ضمن پیشبرد این طرح زیرساختی مسایل زیست محیطی آنرا نیز مرتفع کند.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: با راه اندازی جاده قزوین-کلاچای ترافیک بخشی از مسیرهای فعلی شمالی کشور کاهش می یابد.

جاده قزوین- رحیم آباد- کلاچای سال ۱۳۹۲ به عنوان اولین راه ارتباطی کشور به شرق استان گیلان در منطقه الموت قزوین با ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شد اما با گذشت ۶ سال از کلید خوردن آن، هنوز مطالعات زیست محیطی این جاده تأیید نشده و این طرح متوقف شده است.

این جاده به طول ۱۵۴ کیلومتر بعد از منطقه الموت با ساخت چندین تونل بزرگ و پل‌های متعدد، وارد استان گیلان شده و با عبور از کنارگذر به شهر کلاچای می‌رسد.

حدود ۷۵ کیلومتر این مسیر که از قزوین آغاز می‌شود در این استان قرار دارد.
منبع: خبرگزاری ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: