کد خبر: ۸۲۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۵
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام سختی از تروریست‌هایی که خون فرزندان این سرزمین را ریخته‌اند خواهد گرفت.
سرلشکر صفوی: سپاه پاسداران انتقام سختی از تروریست‌ها خواهد گرفتبه گزارش خبرداغ، سرلشکر رحیم صفوی در حاشیه تشییع پیکر مطهر شهید سید محسن نقیبی در کرمانشاه‏‬ اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام سختی از تروریست‌های که خون فرزندان این سرزمین را ریخته‌اند خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی مقتدرانه در منطقه حافظ مرزهای ایران اسلامی است، افزود: ما از کشورهای همسایه می‌خواهیم بر اساس پروتکل‌ها و تعهداتی که به آن باید متعهد باشند مراقب گروهک‌هایی که در خاکشان فعالیت دارند باشند و به تعهدات خود وفادار باشند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بنا بر مصالح خود با تمام توان از مرزهای خود و جان و مال مردمش پاسداری خواهد کرد.
منبع: خبرگزاری مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: