کد خبر: ۸۲۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۱
سرلشکر صفوی به منظورارزیابی آمادگی های دفاعی و امنیتی یگان های مستقر در غرب کشورو بازدید از پروژه های عمرانی و سازندگی به استان کرمانشاه سفر کرد.
سرلشکر صفوی به استان کرمانشاه سفر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به منظور ارزیابی آمادگی‌های دفاعی و امنیتی یگان‌های مستقر در غرب کشور و بازدید از پروژه‌های عمرانی و سازندگی، در راس هیاتی از فرماندهان نظامی و مسئولین و کارشناسان، به استان کرمانشاه سفر کرد.

سرلشکر صفوی ابتدا از پروژه طرح گرمسیری و زیرساخت‌های کشاورزی غرب کشور در استان‌های کرمانشاه و ایلام بازدید کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا همچنین به منظورارزیابی آمادگی های دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح در جلسه مشترک با  فرماندهان قرارگاه نجف اشرف و سپاه استان کرمانشاه حضور یافت.

گفتنی است؛ هیاتی عالی رتبه متشکل از فرماندهان نظامی، معاونین وزارت نیرو، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و وزارت جهاد کشاورزی سرلشکر صفوی را در این سفر همراهی می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: