کد خبر: ۸۲۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۵۹
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از درخواست برخی نمایندگان برای سلب عضویت علیرضا رحیمی از هیائت رئیبسه مجلس خبر داد.
درخواست برخی نمایندگان برای سلب عضویت رحیمی از هیئت رئیسه

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، غلامرضا کاتب امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران درباره تقاضای تعدادی از نمایندگان برای سلب عضویت علیرضا رحیمی از عضویت در هیئت رئیسه گفت: نمایندگان مجلس در رابطه با سوال دیروز آقای رحیمی از وزیر دفاع تقاضای سلب عضویت به کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس کردند.

وی تاکید کرد: طبق ایین نامه اگر ۲۵ نفر از نمایندگان مجلس تقاضا کنند که هر یک از اعضای هیئت رئیسه به تعهد خود عمل نکرده طبق قانون ظرف سه روز وقت داریم هیئتی را برای بررسی این موضوع تشکیل دهیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: هیئت مرکب از روسای کمیسیون‌ها به اضافه اعضای کمیسوین آیین‌نامه داخلی و همچنین سه نفر از اعضای امضا کنندگان که تقاضای سلب عضویت داشتند می‌شود. ما باید این هیئت را ظرف سه روز تشکیل دهیم.

کاتب تصریح کرد: سپس آقای رحیمی موظف است ظرف ۱۰ روز دفاعیات خود را در این هیئت بیان کند و پس از آن این هیئت رای خواهند داد. اگر ایشان در آن هیئت سلب عضویت شود و از هیئت رئیسه سلب عضویت شود گزارش آن را به صحن علنی می‌دهیم وگزارش در صحن غیرعلنی مطرح خواهد شد.

وی افزود: مباحث سوال کنندگان و دفاع کنندگان در صحن غیرعلنی مطرح می‌شود اما رای‌گیری سلب عضویت دوباره بعد از جلسه غیرعلنی و در جلسه علنی رای‌گیری می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: