کد خبر: ۸۲۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۰
آن‌که جاسوس واقعی را می‌گیرد نیازی ندارد سریال تخیلی بسازد
حسام الدین آشنا در توئیتی نوشت:‏ جاسوسان واقعی در لباس انقلابیون دوآتشه در مراکز حساس دفاعی و امنیتی رخنه می‌کنند نه در بیابان‌ها و روزنامه‌ها.

به گزارش خبرداغ ، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در توئیتی تلویحا به ضربه وزارت اطلاعات به سازمان جاسوسی سیا اشاره کرد و با کنایه به برخی منتقدان دولت گفت: آن‌که جاسوس واقعی می‌گیرد نیازی ندارد سریال تخیلی بسازد. ‏جاسوسان واقعی نه به دنبال مزه آدامس بلکه بدنبال تغییر محاسبات مسئولان، تقویت ایران‌هراسی و تضعیف اتحاد ملی هستند.

وی همچنین نوشته است: ‏جاسوسان واقعی در لباس انقلابیون دوآتشه در مراکز حساس دفاعی و امنیتی رخنه می‌کنند نه در بیابان‌ها و روزنامه‌ها.

مشاور روحانی پیش از این نیز انتقادهای تندی نسبت به سریال "گاندو" مطرح کرده بود.

کنایه‌های معنادار مشاور روحانی: جاسوسان واقعی در لباس انقلابیون دوآتشه، در مراکز حساس دفاعی و امنیتی رخنه می‌کنند نه در بیابان‌ها و روزنامه‌ها

 آفتاب نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: