کد خبر: ۸۲۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۱۹۷
نماینده مردم محلات بیان کرد:قانون منع به ‌کارگیری بازنشستگان به خوبی اجرا نمی‌شود و برخی از بازنشستگان از در بیرون رفتند و از پنجره وارد شدند و شغل دیگری گرفتند.
برخی از بازنشستگان از در بیرون رفته و از پنجره وارد شدند /دولت در حذف یارانه ثروتمندان عصای احتیاط به دست گرفته است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در جلسه علنی امروز (علیرضا سلیمی با بیان این که دولت به بسیاری از قوانین مصوب مجلس توجهی نمی‌کند، گفت: برای مثال حذف یارانه ثروتمندان، قانون است اما دولت هیچ‌گونه توجهی به اجرای این قانون نکرده و به مجلس گزارشی در این باره ارائه نداده است.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در این خصوص عصای احتیاط به دست گرفته چرا که نیاز به رأی دارد و به هیچ‌وجه در این زمینه گامی برنداشته و هیچ اقدامی نیز در جهت اجرای قانون حذف حقوق‌های نجومی انجام نمی‌دهد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر قانون منع به ‌کارگیری بازنشستگان به خوبی اجرا نمی‌شود و برخی از بازنشستگان از در بیرون رفتند و از پنجره وارد شدند و شغل دیگری گرفتند.

سلیمی با اشاره به اینکه طبق قانون مجلس، هیچ فردی نمی‌تواند دوشغله باشد، گفت: متأسفانه در برخی بخش‌ها به ویژه فدراسیون‌ها، تعداد افراد دوشغله بسیار زیاد است و دولت توجهی به اجرای این قانون مجلس نمی‌کند. همچنین طرح رتبه‌بندی فرهنگیان تاکنون اجرا نشده و دولت توجهی به هوشمندسازی مدارس که در قانون آمده است، نمی‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: