کد خبر: ۸۲۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۱۶۴۵
پرسپولیس تهران قصد دارد مهاجم مطرح و گران‌قیمت آرژانتینی را به خدمت بگیرد.
به گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال پرسپولیس چند گزینه مطرح را برای تقویت خط حملۀ خود زیر نظر دارد. یکی از این گزینه‌ها فرانکو دی‌سانتو مهاجم آرژانتینی است. کالدرون به شدت به دنبال جذب یک مهاجم خارجی تراز اول برای خط حملۀ خود است و از این‌رو باشگاه را زیر فشار قرار داده تا یک مهاجم خارجی جذب کنند.

 

مدیران پرسپولیس هم به سراغ دی‌سانتو رفته و مذاکراتی را با این مهاجم گل‌زن انجام داده‌اند. این مهاجم می‌تواند با حضورش در ایران به بزرگ‌ترین بمب نقل‌وانتقالاتی چند فصل اخیر لیگ برتر بدل شود. دی‌سانتو در تیم‌های بزرگی مانند بلکبرن، ویگان، وردربرمن و شالکه توپ زده است. او حتی در طول سال‌های 2008 تا 2010 در چلسی حضور داشته. دی‌سانتو فصل گذشته در تیم رایووایکانو حاضر بود و 6بار هم برای این تیم اسپانیایی به میدان رفت.

 

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: