کد خبر: ۸۲۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
تعداد بازدید: ۲۳۷
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در اطلاعیه ای از آزادی ۲ گروگان ربوده شده از استانهای فارس و کرمان خبر داد.
آزادی ۲ گروگان توسط قرارگاه قدسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در اطلاعیه ای از آزادی ۲ گروگان ربوده شده از استانهای فارس و کرمان خبر داد.

در اطلاعیه روز شنبه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور آمده است: ذولفقار حیدری ۳۴ ساله در ۲۵ آذر سال ۹۶ توسط باندهای سازمان یافته و اشرار منطقه جنوب شرق از شهرستان ازروئیه استان کرمان ربوده می شود و سه ماه بعد حمید زحمتکش ۳۴ ساله نیز از شهرستان فسا استان فارس توسط همان گروه مورد ربایش قرار می گیرد.

در این اطلاعیه ذکر شده است: هر ۲ گروگان که با انگیزه اخاذی ربوده شده بودند پس از ربایش به پاکستان منتقل و به مدت ۲۱ ماه در منطقه ریگستان این کشور در اسارت بسر می بردند.

این اطلاعیه می افزاید: در نهایت در یک عملیات اطلاعاتی در ۲۷ تیر ۹۸ این ۲ گروگان به همت رزمندگان قرارگاه قدس آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: