کد خبر: ۸۲۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۳۹۰
مجموعه تلویزیونی «پادری» در جدول پخش شبکه یک قرار گرفت. در این سریال زوج هومن برق نورد و بهنام تشکر به همراه امیرحسین رستمی بازی می‌کنند.
هومن برق‌نورد و بهنام تشکر دوباره در تلویزیونبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها، سریال «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‎کنندگی سید محمود رضوی از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۱۵ دقیقه بامداد پخش و ساعت ۹:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

قسمت اول این سریال ۲۶ قسمتی بامداد یکشنبه ۳۰ تیر روی آنتن می‎رود. سریال «پادری» مضمونی طنز و کمدی دارد که زنده یاد جمشید مشایخی، هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، مجید یاسر، ابراهیم آبادی، کریم قربانی، شهین تسلیمی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و زینب فلاحت پیشه در آن ایفای نقش کردند.

در خلاصه این داستان این سریال آمده است:

با تعطیلی قالیشویی مشتاق، فیروز در پی یافتن راهی جدید برای برون رفت مشکلات ناشی از این تعطیلی است. در آستانه نوروز او برای از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریانش، سعی می‎کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را ادامه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: