کد خبر: ۸۱۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۲۲۱
در دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب و شرق فارس رشد و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. امروز بیشینه و کمینه دما در تهران ۴۲ و ۳۰ درجه خواهد بود و در چند روز آینده هم بیشینه دمای ۴۲ درجه در پایتخت حاکم است.
هواشناسی: هوای گرم تا هفته آینده ادامه دارد / تهران همچنان ۴۲ درجه استبه گزارش خبرداغ ، در دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب و شرق فارس رشد و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سازمان هواشناسی، در دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

از شنبه هفته آینده تا اواسط هفته، آسمان صاف است و تداوم هوای گرم تابستانی در کل کشور پیش‌بینی می‌شود. آسمان تهران در چند روز آینده ‌صاف تا کمی ابری، گاهش با وزش باد ‌پیش‌بینی می‌شود.

امروز بیشینه و کمینه دما در تهران ۴۲ و ۳۰ درجه خواهد بود و در چند روز آینده هم بیشینه دمای ۴۲ درجه در پایتخت حاکم است.

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: