کد خبر: ۸۱۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
تعداد بازدید: ۲۲۲
فرماندار بهارستان گفت: در صورت تأیید نهایی مصوبه حذف عوارضی اول اتوبان تهران- ساوه در کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک استان فرآیند برچیده شدن این عوارضی در دستور کار قرار می‌گیرد.
عوارضی اول اتوبان تهران - ساوه برچیده می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: مجتبی خانجانی، فرماندار بهارستان با اشاره به گلایه شهروندان بهارستانی از ثبت عوارض آزادراهی توسط دوربین‌ها اظهار داشت: شهرستان بهارستان در فاصله 15 کیلومتری با تهران قرار دارند که تردد روزانه هزاران شهروند بهارستانی از عوارضی ابتدایی اتوبان تهران- ساوه سبب ایجاد اعتراضاتی شده بود که این مسئله با پیگیری‌های انجام شده در حال برطرف شدن است.

وی بیان کرد: مصوبه حذف عوارضی اول اتوبان تهران- ساوه را از کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک‌ استان تهران دریافت کردیم و فرآیند برچیده شدن این عوارضی در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان بهارستان ادامه داد: این مصوبه در دستور کار شورای ترافیک و همتا قرار گرفته است و در صورت تأیید نهایی در این شورا، دوربین‌ها و عوارضی ابتدایی اتوبان تهران - ساوه حذف می‌شود.

خانجانی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک استان تهران با حضور کارشناسان استان برگزار شد که یکی از مهم‌ترین مصوبات این شورا، برچیدن عوارضی اتوبان تهران - ساوه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: