کد خبر: ۸۱۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی خبر داد؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: در یکی از بازرسی‌ها از یکی از هتل‌های پنج ستاره، سردخانه هتل به دلیل شرایط غیراصولی انجماد و عدم تجهیز به تونل انجماد، مهر و موم و دو تن گوشت موجود در آن نیز توقیف شد.
برخورد تعزیراتی با نگهداری ۲تن گوشت در شرایط غیراستاندارد در یک هتل ۵ ستارهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  حمیدرضا کریم گفت: در روزهای اخیر تعداد چهار مورد از هتل های پنج ستاره اطراف حرم رضوی با حضور کارشناسان و بازرسان دامپزشکی و صنعت، معدن و تجارت مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از سردخانه یک هتل ۵ ستاره، به دلیل شرایط غیراصولی انجماد و عدم تجهیز به تونل انجماد، حکم به مهر و موم و توقیف دو تن گوشت موجود صادر شد.

کریم تصریح کرد: این میزان گوشت توسط دامپزشکی در حال آزمایش در مورد مصرف انسانی است و بازرسی از وضعیت ارائه خدمات در هتل ها توسط تیم گشت مشترک ادامه دارد.

گفتنی است، براساس این گزارش از هتل دیگری نیز ۱۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد کشف و معدوم شد و از یکی دیگر از هتل ها نیز ۱۰۰ قوطی رنگ غیرمجاز قاچاق کشف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: