کد خبر: ۸۱۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۱۹۵
محمدجواد ظریف عصر دوشنبه به وقت نیویورک در مصاحبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی آمریکا اظهار کرد: گزینه ما، مقاومت در برابر هر گونه فشار است اما اگر آمریکا دنبال یک راه آبرومندانه برای خروج از این شرایط است، راه حل وجود دارد.
ظریف: بازار ایران به روی شرکت‌های آمریکایی باز است

وزیر امور خارجه تاکید کرد: دنبال تنش نیستیم اما اگر به ما تعرض شود در دفاع از خود تردید نمی‌کنیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمدجواد ظریف عصر دوشنبه به وقت نیویورک در مصاحبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی آمریکا اظهار کرد: گزینه ما، مقاومت در برابر هر گونه فشار است اما اگر آمریکا دنبال یک راه آبرومندانه برای خروج از این شرایط است، راه حل وجود دارد.

وی با بیان اینکه دنبال تنش نیستیم اما اگر به ما تعرض شود در دفاع از خود تردید نمی‌کنیم، افزود: آمریکا خودش را از بازار ایران محروم کرده است. بازار ایران به روی شرکت‌های آمریکایی باز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
مذاکره روحانی، ظریف، عراقچی و برخی مسئولین با آمریکا و کشورهای اروپایی درباره صلح آمیز هسته ای ایران، اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به ملت ایران و کشور بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
پامپئو: ایران عامل بی ثباتی در منطقه است!

25 تير 1398 ساعت 9:10

مایک پامپئو با دفاع مجدد از خروج دولت ترامپ از برجام مدعی شد توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌های ناشی از آن «اشتباهی بنیادین» بود.

به گزارش جهان نیوز به نقل از العالم، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای با برنامه رادیویی شان هنتی، بار دیگر ادعا‌های مضحک خود را درباره ایران مطرح کرد.

وی مدعی شد جمهوری اسلامی «مهم‌ترین نیروی ایجاد بی‌ثباتی در خاورمیانه است».

پامپئو با دفاع مجدد از خروج دولت ترامپ از برجام مدعی شد آن توافق و رفع تحریم‌های ناشی از آن «اشتباهی بنیادین» بود، «به ایران ثروت و پولی فراوان داد، پول را نقدا بسته‌بندی کردند و به ایران فرستادند، و بعد اجازه دادند به غنی‌سازی اورانیوم ادامه دهند تا در نتیجه (آن‌ها) ظرفیت تولید بمب اتمی و دامن زدن به ترور را داشته باشند. این‌ها اشتباهات توافق پیشین بود که رئیس‌جمهور آن‌ها را دیده بود، و به نظر من پیشرفتی اساسی داشته‌ایم.»

وزیر امور خارجه آمریکا از روند فشارهای گسترده واشینگتن بر تهران نیز دفاع کرد و مدعی شد «تحریم‌ها جواب داده است.»

وی همچنین از باقی ماندن دیگر طرف‌ها در برجام و ایجاد مانع بر سر راه محدودیت‌ها علیه تهران انتقاد کرد.



ترامپ سگ است پارس می‌کند، گاز نمی‌گیرد
پامپئو سک است پارس می کند، گاز نمی گیرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
من تنها مخالف مذاکره با آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک بودم
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک و کشورهای اروپایی ها جنایتکار شماره یک ازسال 1918 تاکنون مانند صهیونیست ها جنایتکار شماره یک بویی ازانسانیت نبرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که برای حضور در نشست سطح عالی شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل در نیویورک هیچ ارزشی برای مردم ایران و کشور ندارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۲:۳۴
آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک، عربستان سعودی جنایتکار شماره یک و رژیم صهیونیستی جنایتکار شماره یک ازسال 1918 تاکنون عامل بی ثباتی درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان است!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: