کد خبر: ۸۱۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۶۴۷
سه بازیکن دعوت شده از پرسپولیس به اردوی تیم ملی شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست نیاوردند.
ناکامی ۳ پرسپولیسی در ترکیب اصلی تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ،سه بازیکن دعوت شده از پرسپولیس به اردوی تیم ملی شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست نیاوردند.

محمد انصاری، محمد نادری و مهدی شیری سه بازیکنی بودند که در اردوی جدید تیم ملی از سوی مارک ویلموتس دعوت شدند. در این میان محمد انصاری کاملا قابل پیش بینی بود که شانس حضور در ترکیب اصلی برابر تیم امید را با توجه به مصدومیتی که داشت و شرایط آماده سازی‌اش به دست نیاورد.

نادری اما بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس و نمایش درخشان، در زمان تمدید قراردادش نیز مدعی شده بود که در این فصل تلاش خواهد کرد به شرایط حضور در ترکیب تیم ملی دست یابد.

مهدی شیری نیز که علیرغم انتقادات ابتدای فصل در نهایت روزهای خوبی را در جمع دیگر بازیکنان پشت سر گذاشته بود، شانس حضور در اردو را به دست آورد.

با اعلام ترکیب تیم ملی مقابل تیم امید اما هر سه بازیکن پرسپولیسی حاضر در اردو، شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست نیاورده‌اند و از روی نیمکت شاهد تلاش دیگر بازیکنان خواهند بود و باید دید در جریان بازی فرصتی از سوی ویلموتس به دست خواهند آورد یا خیر.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: