کد خبر: ۸۱۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۳۶۷
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت: وقتی دونالد ترامپ به چهار زن عضو کنگره آمریکا می گوید که به کشورهایشان بازگردند در حقیقت بار دیگر تأکید می کند که منظور وی از طرح "دوباره عظمت را به آمریکا برگردانیم" این بوده که دوباره آمریکا را به انحصار سفید پوستان در بیاوریم.
نانسی پلوسی: ترامپ می کوشد دوباره آمریکا را به انحصار سفید پوستان دربیاوردبه گزارش خبرداغ ،نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت: وقتی دونالد ترامپ به چهار زن عضو کنگره آمریکا می گوید که به کشورهایشان بازگردند در حقیقت بار دیگر تأکید می کند که منظور وی از طرح "دوباره عظمت را به آمریکا برگردانیم" این بوده که دوباره آمریکا را به انحصار سفید پوستان در بیاوریم.

تنوع ما عامل قوت ما و اتحاد ما مایه قدرت ماست. من اظهار نظر بیگانه هراسانه ترامپ را که در حکم ایجاد تفرقه در کشور است رد می کنم. به جای حمله به اعضای کنگره، او باید با ما برای تدوین یک سیاست مهاجرتی انسان دوستانه که نشان دهنده ارزش های آمریکایی باشد همکاری کند. حملات را متوقف کنید. اعضای خانواده ها به هم تعلق دارند!


خبرگزاری صداوسیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: