کد خبر: ۸۱۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۹
چین روزانه ۱۵۰ تا ۲۲۰ هزار بشکه نفت از ایران به‌رغم پایان یافتن معافیت‌های آمریکا خریداری می‌کند.
عصبانیت آمریکا از ادامه خرید نفت ایران توسط چین
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که در صورتی که چین به خرید نفت از ایران ادامه دهد، این کشور را نیز مورد تحریم قرار خواهد داد.

سخنگوی کاخ سفید در این مورد اعلام کرده است که چین یا هر کشور دیگری که تحریم‌های آمریکا را نقض کند، با اقدامات تنبیهی مواجه خواهد شد. این در حالی است که چین به‌رغم پایان یافتن معافیت‌های آمریکا روزانه ۱۵۰ تا ۲۲۰ هزار بشکه نفت از ایران خریداری می کند.

چین پس از پایان یافتن معافیت‌های نفتی آمریکا بر هشت کشور وارد کننده نفت ایران، اعلام کرد که از تحریم های آمریکا حمایت نمی کند.

به نقل از اویل پرایس،موضع پکن در حالی اتخاذ می‌شود که هنوز آینده جنگ تجاری آمریکا و چین نامشخص است و دو طرف به دنبال امتیازگیری و خرید زمان از یکدیگر هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
انشالله كه حكومت فاسد كومونيستي چين مسلمون كش وحاميانش بدست خدا و با قدرت خدا به نيستي فرستاده بشه و پول حرام اين كشور فاسدكه دشمن خداست به اين مملكت قطع بشه ..خدا كومونيستها و چيني ها رو نباود كنه خصوصا اونهايي رو كه به اقتصاد چيني هاي مسلمون كش فاسد زنا كار عرق خور مادر فروش كثافت كه دشمن خدا هستند كمك ميكنند . خدا سفارت چين و كره شمالي كومونيستي رو در ايران خاكستر كنه كه دشمن خدا و كافر هستند .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: