کد خبر: ۸۱۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۱
سرمربی پدیده شهر خودرو می‌گوید انجام بازی‌های تدارکاتی، موجب شناخت بیشتر بازیکنان جدید تیمش می‌شود.
گل‌محمدی: منتظر شروع لیگ هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ، سرمربی پدیده شهر خودرو می‌گوید انجام بازی‌های تدارکاتی، موجب شناخت بیشتر بازیکنان جدید تیمش می‌شود.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده شهر خودرو در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم پدیده شهر خودرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما چهار بازی تدارکاتی داشتیم و طبق برنامه، هر سه روز یک بازی دوستانه برگزار کردیم که فکر می‌کنم موجب شد شناخت بهتری روی بازیکنان جدید پیدا کنیم و از لحاظ بدنی شرایط خوبی را پشت سر بگذاریم.

با توجه به تغییراتی که داشتیم، در چند پست چند بازیکن اضافه شدند. در این فصل کار سختی در پیش داریم. امیدوارم با یک برنامه‌ریزی خوب و بازی‌های دوستانه بیشتر، خود را برای لیگ برتر آماده کنیم. ما ۲۵ تیر یک بازی دوستانه با ذوب‌آهن خواهیم داشت و ۲۹ تیر دوباره با ذوب‌آهن در مشهد بازی می‌کنیم و در ۴ مرداد با مس کرمان بازی می‌کنیم.

او ادامه داد: اگر برنامه شروع لیگ برتر تغییر کند و به ما اعلام کنند، ممنون‌شان می‌شویم چون هنوز هیچ زمانی از طرف سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ما اعلام نشده است. خیلی از دوستان و نزدیکانی با ما در سازمان لیگ و فدراسیون در ارتباط هستند، گفتند که بازی‌ها ۱۰ روز عقب می‌افتد.

سرمربی پدیده شهر خودرو افزود: واقعا نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. برنامه ریزی ما بر اساس شروع لیگ در تاریخ ۱۰ مرداد است و امیدوارم این اتفاق بیفتد و طبق برنامه بازی‌ها انجام شود ولی طبق شنیده‌ها قرار است ۱۰ روز عقب بیفتد.

حتی من امروز با مدیرعامل تماس گرفتم که از فدراسیون استعلام بگیرد و ببینم بازی‌ها عقب می‌افتد یا خیر چون این اتفاق روی شرایط آماده‌سازی ما تاثیر می‌گذارد.

او درباره شرایط تیمش در پنجره نقل و انتقالات اظهار کرد: ما تا به حال توانستیم از پست‌هایی که بازیکن از دست دادیم، بازیکن بگیریم. روی دو پست نتوانسته‌ایم بازیکن بگیریم ولی در این هفته اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و دو بازیکن به تیم خود اضافه می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: