کد خبر: ۸۱۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۴
بوریس جانسون:
بوریس جانسون در تازه‌ترین اظهارات خود بر ضرورت پای‌بندی ایران به برجام تاکید کرد.
اگر نخست وزیر انگلیس شوم، هر کاری برای مهار ایران انجام می‌دهمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،  بوریس جانسون وزیر امورخارجه سابق انگلیس در تازه‌ترین اظهارات خود در مورد ایران گفت: توافق هسته‌ای مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شده است اما قبل از اتخاذ هر تصمیم برای اعمال تحریم علیه ایران، ما منتظر گزارش‌های دقیق آژانس می‌مانیم.

وی افزود: نمی‌خواهم باور عمومی متصور شود که من در مواجهه با ایران نرمی و انعطاف به خرج می‌دهم. اما من شرایط حاضر را دشوار و حساس می‌بینم. منتظرم ایران برجام را نقض کند در آن صورت من به روش خود با این موضوع برخورد می‌کنم. اما در این شرایط از ایران می‌خواهم دیوانگی نکند و خلاف برجام عمل نکند و از طی کردن مسیری که به سلاح هسته‌ای ختم می‌شود، خودداری کند.

به نقل از د نیشن، جانسون در ادامه مدعی شد: اگر روزی نخست وزیر انگلیس شوم هر کاری که لازم است انجام می‌دهم تا ایران را مهار کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
اسکورت نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی سلطنتی

19 تير 1398 ساعت 13:02

نشریه «تایم» گزارش داده است که یک کشتی جنگی نیروی دریایی انگلیس در حال اسکورت نفتکش های انگلیسی در تنگه هرمز است.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، نشریه «تایم» گزارش داده است که یک کشتی جنگی نیروی دریایی انگلیس در حال اسکورت نفتکش های انگلیسی در تنگه هرمز است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بیش ازهزاران بار در رسانه ها درباره اخراج سفیر انگلیس اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون دولت روحانی هیچ توجهی نکرده است.
سفیرانگلیس باید اخراج شود و دولت روحانی عذرخواهی کند.
انگلیس با ملت ایران دشمن است.
انگلیس دشمن تاریخی مردم ایران است.
انگلیس دشمن درجه یک ایران است.
ملت ایران همچنان انگلیس را دشمن درجه یک خود می داند.
دولت روحانی باید رسما به اشتباه اعتماد به آمریکا، انگلیس، فرانسه و سایرکشورهای اروپایی اعتراف کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
درپاسخ به سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت انگلیس جنایتکار شماره یک سگ دست نشاند مدعیان دروغین حقوق بشرجنایتکار شماره یک درجهان
وقتی داعش مورد حمایت انگلیس و متحدانش به سرکردگی آمریکا جنایتکار شماره یک سوری ها را می کشت و بی رحمانه زنان و دختران سوری تجاوز می کرد شما کجا بودید؟

درپاسخ به سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت انگلیس جنایتکار شماره یک سگ دست نشاند مدعیان دروغین حقوق بشرجنایتکار شماره یک درجهان
وقتی داعش مورد حمایت انگلیس و متحدانش به سرکردگی آمریکا جنایتکار شماره یک عراق ها را می کشت و بی رحمانه زنان و دختران عراقی تجاوز می کرد شما کجا بودید؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: