کد خبر: ۸۱۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۹
توسعه همکاری در جهت ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به ساکنان و گردشگران کیش محور گفتگوی معاونان سازمان منطقه آزاد کیش با روسای سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان بود.
افزایش تعاملات سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش درجلسه ای که سه شنبه 18 تیر با حضور مسعود توفیقی معاون توسعه مدیریت، امین محمودی نیا مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و شمشادیان رییس اداره بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش در دفتر مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان برگزار شد راهکارهای تقویت تعاملات مالی بین دو سازمان و ارائه خدمات بیمه ای به ساکنان و گردشگران سلامت  بررسی شد.

همچنین در نشستی در دفتر ابراهیمی مدیرکل اداره کل کار استان هرمزگان موضوعات متعددی در زمینه قانون کار در مناطق آزاد مطرح و راهکارهای بهینه سازی شرایط فعالیت در جزیره کیش بررسی شد.

در این سفر و در جلسه ای در دفتر مدیرکل سازمان بازرسی استان هرمزگان، مدیرکل بازرسی استان به همراه معاونان این سازمان و معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه روند همکاریهای مثبت سازمان منطقه آزاد کیش با سازمان بازرسی بحث و گفتگو کردند. در این نشست طرفین بر شفاف سازی و مبارزه حداکثری با فساد در تمام سطوح اداری تاکید داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: