کد خبر: ۸۱۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید: ۴۶۵
علیرضا بیرانوند گرچه دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات پرسپولیس اضافه شد، اما به قدری خوب کار کرده که سرمربی آرژانتینی را به وجد بیاورد.
بیرانوند، کالدرون را به وجد آورد؛ واقعاً هیولاست!
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: چندی پیش مصاحبه‌ای از مارک ویلموتس در رسانه‌های بلژیکی منتشر شد که از علیرضا بیرانوند، گلر تیم ملی ایران با عنوان «هیولا» یاد شده بود! این جمله سرمربی بلژیکی تیم ملی در ستایش عملکرد گلر شماره یک کشورمان در دو بازی دوستانه اخیر برابر سوریه و کره‌جنوبی بود.

حالا شنیدیم گابریل کالدرون هم به همان نتیجه‌ای رسیده که پیش‌تر مارک ویلموتس رسیده بود. او در تمرینات پرسپولیس در تحسین عملکرد بیرانوند بارها با یک جمله روحیه بخش گلر تیمش را مورد تشویق قرار داده است: «این گلر واقعاً یک هیولاست!»

گلر ملی‌پوش کشورمان به جرأت آماده‌ترین بازیکن پرسپولیس در تمرینات اخیر کالدرون بوده است. علیرضا بیرانوند که به اعتماد به نفس بالایی رسیده در تمرینات روی زمین و هوا مسلط نشان داده و شیرجه‌هایش با تحسین سرمربی آرژانتینی همراه بوده است. جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید گابریل کالدرون در زمان مذاکره با تیم سه نفره پرسپولیس در استانبول ترکیه هم به یاد مهار پنالتی کریستیانو رونالدو توسط گلر ملی‌پوش ایرانی بوده و آن را یادآوری کرده است.

کالدرون وقتی متوجه شد علیرضا بیرانوند بند فسخ قرارداد ۷۰۰ هزار دلاری دارد و عنقریب ممکن است جدا شود از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست به هر شکل ممکن این دروازه‌بان ملی‌پوش را حفظ کنند. نکته جالب آن‌که پرسپولیس در سه سال گذشته سه قهرمانی به دست آورده که هر سه هم با علیرضا بیرانوند بوده است.

علیرضا بیرانوند ذخیره مناسبی هم به اسم بوژیدار رادوشوویچ دارد که در فصول گذشته بی‌حاشیه کار کرده و هر گاه لازم بوده با قدرت بازی کرده است. خاطرتان باشد کالدرون در اولین مصاحبه‌اش اعلام کرد فلسفه اش فوتبال تهاجمی است به شرط آن‌که تیمش هم کلین‌شیت کند. او می‌داند علیرضا بیرانوند آقای کلین‌شیت ایران را در تیم خودش دارد پس با خیال راحت می‌تواند در پرسپولیس فلسفه فوتبالی اش را پیاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: