کد خبر: ۸۱۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
تعداد بازدید: ۳۶۱
قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) اعلام کرد:
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)نیروی زمینی سپاه از شهادت سه تن از رزمندگان غیور این قرارگاه در حادثه تروریستی پیرانشهر خبر داد.
شهادت ۳ رزمنده سپاه در پیرانشهر/ تعقیب تروریست‌های متواریبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:

عصر امروز( سه شنبه ۱۸ تیر) خودروی حامل رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) که در حال انجام ماموریت بود ، در محل ورودی شهرستان پیرانشهر مورد حمله تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت .

در این حادثه تروریستی سه تن از رزمندگان غیور قرارگاه حمزه به نام‌های حاصل احمدی ،ستار پیروتی و امید ملازاده به شهادت رسیدند و یک نفر دیگر نیز مجروح شد.

اقدامات اطلاعاتی و عملیات تعقیب تروریست‌های متواری ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ ۲۲:۳۵
آمریکا وانگلیس همچنان حامی تروریسم درعراق هستند.
آمریکا و انگلیس ازسال 2003 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درعراق و منطقه هستند.
آمریکا و انگلیس عامل اصلی جنگ درمنطقه هستند.
آمریکا و انگلیس عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه هستند.
و سازمان های بین المللی هم ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ ۲۲:۳۰
داعش ازسال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان تحت نظارت سازمان ملل وشورای امنیت سازمان ملل دست به اقدامات تروریستی می زند
داعش منتسب به آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این 6 کشور و با نظارت سازمان های بین المللی دست به اقدامات تروریستی می زند.
بی تردید مدیریت، هدایت و پشتیبانی اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عربستان، امارات، رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه و آمریکا صورت گرفته و علیه کشورهای منطقه اعمال می شود.
امروز آثار مخرب تروریسم دولتی را که توسط عربستان، امارات، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می شود در عراق، سوریه، افغانستان و یمن و سایر کشورها از جمله برخی کشورهای اروپایی مشاهده می کنیم.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: