کد خبر: ۸۱۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
سراج خبر داد؛
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ارسال گزارش حادثه سیل شیراز و معرفی مقصران آن به رئیس قوه قضائیه خبر داد.
ارسال گزارش مقصران حادثه سیل شیراز به ریاست قوه قضائیهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ناصر سراج در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا گزارش نهایی در ارتباط با سیل‌های آغاز سال به رئیس قوه قضائیه ارائه شد یا خیر، گفت: در همین ارتباط امروز گزارشی درباره سیل شیراز به رئیس دستگاه قضا و رئیس کل دادگستری استان شیراز تقدیم شد.

وی همچنین درپاسخ به این سوال که آیا در این گزارش افرادی به عنوان متخلف معرفی شدند یا خیر گفت: قطعا وقتی گزارشی ارائه می‌شود افراد مقصر را معرفی می‌کنیم اما این موضوع محرمانه است و نمی‌توانیم جزئیات را ارائه کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درخصوص انتخابات شورایاری ها هم گفت: در این ارتباط هم به شورای شهر و هم وزیر کشور و همچنین روز گذشته نیز گزارشی برای رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه ارسال شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: