کد خبر: ۸۱۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۳۷۱
زن جوان یک ساعت پس از دعوا با همسرش خود را از بالکن طبقه سوم خانه‌اش به پایین انداخت.
خودکشی زن جوان پس از دعوا با شوهر
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران: زن جوان یک ساعت پس از دعوا با همسرش خود را از بالکن طبقه سوم خانه‌اش به پایین انداخت.

ساعت 8 شب یکشنبه 16 تیر مأموران پلیس در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از سقوط زن جوانی خبر دادند. با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که زن جوان به‌نام فرنوش ساکن طبقه سوم ساختمانی است که از آن سقوط کرده است.ادامه بررسی‌ها نشان می‌داد که این زن یک ساعت قبل از مرگش با همسرخود به خاطر اختلافات خانوادگی دعوا کرده بود.

پس از آن شوهرش خانه را ترک و در را به روی فرنوش و دو فرزندش قفل کرده بود. وی نیز در حالی که بشدت عصبانی بود مقابل چشم پسر 11 ساله و دختر 6 ساله‌اش به بالکن خانه رفته و خودش را به پایین انداخته است.به دستور بازپرس جنایی تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: