کد خبر: ۸۱۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
تعداد بازدید: ۲۶۹
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از واحد بوم‌گردی رئیس در شهر سی‌سخت بازدید کرد.
دکتر مونسان: بوم‌گردی یک اقتصاد نوظهور و راهی برای رونق گردشگری است

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، دکتر علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، که به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرده است، عصر امروز دوشنبه 17 تیر 98، به همراه استاندار کهیگلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی از بوم‌گردی رئیس در شهر سی‌سخت بازدید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این بازدید اظهار داشت: «بوم‌گردی یک اقتصاد نوظهور و راهی برای رونق گردشگری است.»

دکتر مونسان هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید از ظرفیت‌های گردشگری این استان عنوان کرد و افزود: «به دنبال برنامه‌ریزی ویژه برای حوزه گردشگری این استان هستیم.»

او با بیان این‌که گردشگری کهگیلویه و بویراحمد وضعیت مطلوبی دارد، گفت: «تورهای گردشگری داخلی به اقتصاد استان کمک شایانی می‌کند.»

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از انجام رایزنی با آژانس‌های گردشگری برای کمک به توسعه گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: