کد خبر: ۸۱۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۱۸۶
یورو نیوز در گزارشی به بررسی تصمیم ایران برای کاهش تعهدات برجامی خود پرداخت.
تهران مصمم به کاهش تعهدات برجامی است/ ایران هرگز در مذاکره‌ای که بر اساس احترام نباشد، شرکت نخواهد کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از یورونیوز، مقام‌های ایرانی تاکنون به درخواست‌های فرانسه و آلمان برای پایبند ماندن به تعهدات برجامی پاسخ منفی داده‌اند. این به این معنی است که ایران در تصمیم خود مصمم است و قصد ندارد در مقابل تحریم‌ها سر خم کند.

ایران از روز گذشته به اجرای کاهش تعهدات برجامی خود پرداخته است و در این مسیر نشان داده است استوار است.

محمد جواد ظربف وزیر امورخارجه ایران، تحریم‌های آمریکا را یک جنگ اقتصادی تمام عیار دانسته از جهان خواسته تا در این جنگ کنار ایران باشند. 

بر اساس این گزارش، چیزی که ایران خواهان آن است، این است که مذاکره بر اساس احترام و صداقت باشد و در مذاکره‌ای که بر اساس احترام نباشد هرگز ایران شرکت نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشورجنایتکار شماره یک دیگر ازسال 2001 تاکنون منطقه خاورمیانه را اشغال کرده و از تروریسم، القاعده و دیگر گروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی ‌می‌کند و همچنان نیزادامه می دهد.
وسازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک هم ازسال 2001 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

انگلیس جنایتکار شماره یک همراه با چند کشورجنایتکار شماره یک دیگر ازسال 2001 تاکنون منطقه خاورمیانه را اشغال کرده و از تروریسم، القاعده و دیگر گروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی ‌می‌کند و همچنان نیزادامه می دهد.
وسازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک هم ازسال 2001 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
چرا وقتی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش ازسال 2011 تاکنون نفت سوریه را به تاراج می‌برد، سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
چرا وقتی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش ازسال 2011 تاکنون نفت عراق را به تاراج می‌برد، سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: