کد خبر: ۸۱۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۳۳۹
فرمانده نیروی انتظامی با اعلام افزوده شدن ۷ دستگاه شناور به ناوگان دریایی استان هرمزگان، گفت: در جهت مقابله با بدحجابی باید دستگاه‌های متولی بیشتر از قبل دلسوزی کرده و وارد عمل شوند.
امام‌جمعه بندرعباس: وضعیت حجاب مسافران در جزایر هرمزگان مناسب نیست / اگر جلوی بدحجابی گرفته نشود به بی‌حجابی کشیده می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام افزوده شدن ۷ دستگاه شناور به ناوگان دریایی استان هرمزگان، گفت: در جهت مقابله با بدحجابی باید دستگاه‌های متولی بیشتر از قبل دلسوزی کرده و وارد عمل شوند.

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در سفری که عصر یکشنبه به استان هرمزگان داشت، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به افزوده شدن تعداد ۷ دستگاه شناور به ناوگان دریایی هرمزگان، گفت: در حوزه‌های مختلف گام‌های خوبی در ناجا برداشته شده و امید است پیشرفت‌های بیشتری حاصل شود.

وی با اشاره به این‌که مأموریت‌های ناجا در حوزه دریابانی با وجود افزوده شدن این امکانات بهتر انجام می‌گیرد، افزود: در استان هرمزگان با تلاش مأموران سختکوش انتظامی و دریابانی وضعیت مطلوب است البته کمبودهایی وجود دارد که با توجه به وضعیت استان کارهای خوبی بالاخص در امر مبارزه با قاچاق صورت گرفته است.

فرمانده ناجا با بیان این‌که متأسفانه بر اثر کوتاهی کردن برخی دستگاه‌ها در اجرای وظایف خود، مشکلات آنها به سوی نیروی انتظامی سرازیر می‌شود، گفت: ناجا با تمام توان مأموریت‌های محوله را انجام می‌دهد و در حوزه اجرا و پیشگیری نیز با توجه به بضاعت موجود اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم.

سردار اشتری با اشاره به موقعیت مهم و استراتژیک استان هرمزگان گفت: اقداماتی بزرگ در زمینه مبارزه با پدیده شوم قاچاق در استان هرمزگان صورت گرفته است که البته این امید را داریم که شرایط از این نیز بهتر شود.

وی با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی در تمام ایام سال با توجه به مناسبت‌ها و حوادث گوناگون درگیر است، ادامه داد: در هنگام سیل ابتدای سال‌جاری ناجا در آماده‌باش کامل بود و اطلاع‌رسانی خوبی در این خصوص صورت گرفت و همکاران ما با تمام توان و غیرت مثال‌زدنی نسبت به امدادرسانی به سیل‌زدگان اقدام کردند.

فرمانده ناجا با بیان این‌که پلیس در کنار گستردگی مأموریت‌ها، وظیفه استقرار و ارتقای امنیت، آرامش و نظم را در جامعه بر عهده دارد، اظهار داشت: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته مردم از عملکرد ناجا رضایت دارند و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) نیز از عملکرد این نیرو رضایت داشته‌اند که این برای ما مایه افتخار و مباهات است.

سردار اشتری با اشاره به راه‌اندازی طرح ناظر یک، تصریح کرد: ۲۶ دستگاه در بحث عفاف و حجاب مسئولیت دارند و ۳۰۰ مصوبه در این رابطه وجود دارد که تنها حدود ۲۰ مورد از آنها به ناجا مربوط است. با همه تلاش‌های صورت گرفته همکارانم در ناجا برای مقابله با بدحجابی باید دستگاه‌های متولی بیشتر از قبل دلسوزی کرده و وارد عمل شوند.

آیت‌الله "غلامعلی نعیم‌آبادی" نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز در ادامه این دیدار، گفت: دشمن برای تضعیف نظام سرمایه‌گذاری کرده و این در حالی است که میدان کار در استان هرمزگان برای ناجا بسیار زیاد است و بایستی متناسب با نیروها امکانات نیز تقویت شود.

وی با این‌که تزریق تجهیزات دریابانی در راستای همین نیاز و مطابق نظر مردم است، افزود: قاچاقچیان دارای پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات هستند و این امر باعث می‌شود تا برای مقابله با آنان ما نیز خود را به امکانات مدرن و پیشرفته تجهیز کنیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به عوامل قاچاق اظهار داشت: یکی از عوامل قاچاق حرص و طمع انسان‌ها است که می‌خواهند از راه نامشروع و یک‌شبه ره صدساله را طی کنند و دیگری برنامه‌ریزی کلان دشمن است تا با ضربه زدن به ریشه اقتصاد از طریق قاچاق به اصل نظام جمهوری اسلامی صدمه وارد کند.

امام جمعه بندرعباس با بیان این‌که ما فرزندان خوب و زحمتکشی در ناجا داریم که در راستای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند، گفت: اگر آمریکا جرأت حمله ندارد به دلیل عزم جدی نیروهای مسلح و توانمندی و تجهیزات در اختیار آنان است.

وی ادامه داد: اگر در بحث قاچاق، قاچاقچیان بدانند که ناجا دارای تجهیزاتی مدرن است، این خود یک عامل بازدارنده برای آنان خواهد بود و در دل آنان رعب و وحشت ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به این‌که باید آنچنان در حوزه دریا مقتدرانه عمل کنیم که حتی قاچاقچیان در اندیشه خود نیز به فکر قاچاق نیفتند، افزود: برادران ناجا با همین امکانات محدود مردانه می‌جنگند و مبارزه می‌کنند اما بدون تجهیزات ره به جایی نخواهیم برد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی تصریح کرد: مجلس و دولت باید در بحث امکانات به کمک ناجا بیایند زیرا امنیت موضوع کوچکی نیست که این وظیفه خطیر به دست فرزندان ایران اسلامی در ناجا سپرده شده است.

امام‌جمعه بندرعباس اظهار داشت: استان هرمزگان دارای جزایر زیادی است که متأسفانه بعضاً وضعیت حجاب مسافران و گردشگران در آنجا مناسب نیست و می‌بایست برای این امر، فکر و تدبیری اندیشه شود.

وی با تأکید بر این‌که ما ناجا را دلسوز نظام می‌دانیم، گفت: اگر جلوی بدحجابی گرفته نشود به بی‌حجابی کشیده می‌شود و این شایسته نظامی که بر پایه قرآن و ارزش‌ها پایه‌گذاری شده، نیست. باید مجلس و دستگاه‌های متولی در زمینه مبارزه با بدحجابی دست در دست یکدیگر دهند و وارد عمل شوند وگرنه یک دست صدا ندارد و تنها با یک ارگان نمی‌توان جلوی چنین مشکلاتی را گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: