کد خبر: ۸۱۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۹
پولیتیکو در گزارشی به تحلیلی تصمیم دیروز ایران برای کاهش تعهدات برجامی‌اش پرداخت.
ترامپ فکر می‌کند ایران مانند کره شمالی است

به گزارش خبرداغ به نقل از پولیتیکو، دونالدترامپ رییس‌جمهور آمریکا بعد از خروج از برجام در سال گذشته بارها اعلام کرد که خواهان مذاکره با ایران و انعقاد توافقی جدید است، این در حالی است که وی همچنان به اعمال تحریم‌های شدید و اعزام نیروهای نظامی به خاورمیانه روی آورده است.

از سوی دیگر ایران روز یکشنبه در واکنش به عدم اجرای تعهدات برجامی از سوی اروپا و تحریم‌های شدید آمریکا،‌ تصمیم به کاهش تعهدات خود به برجام گرفته است.

«مایکل هانلون» کارشناس دفاعی آمریکا در موسسه بروکینگز گفت: استراتژی ترامپ تحمیل تحریم بیشتر دیگر کشورها علیه ایران است. از این طریق می‌خواهد شرایط مطلوب برای مذاکره فراهم شود اما در واقع هیچ آینده و چشم‌اندازی نمی‌توان برای این راهکار متصور شد.

ترامپ به دنبال آن است که برنامه هسته‌ای ایران مانند کره شمالی بسیار سریع به مذاکره مستقیم میان طرفین برسد اما نمی‌داند که ایران با کره شمالی تفاوت بسیاری دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
موضوع هسته‌ای ایران باید از طریق دیپلماتیک حل شود/ ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند.
ترامپ فکر می‌کند ایران مانند افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و...است
دولت انگلیس جنایتکار شماره یک فکر می‌کند ایران مانند افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و...است
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 1945 تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک ازسال 1945 تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشورجنایتکار شماره یک دیگر ازسال 2001 تاکنون منطقه خاورمیانه را اشغال کرده و از تروریسم، القاعده و دیگر گروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی ‌می‌کند و همچنان نیزادامه می دهد.
وسازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک هم ازسال 2001 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

انگلیس جنایتکار شماره یک همراه با چند کشورجنایتکار شماره یک دیگر ازسال 2001 تاکنون منطقه خاورمیانه را اشغال کرده و از تروریسم، القاعده و دیگر گروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی ‌می‌کند و همچنان نیزادامه می دهد.
وسازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک هم ازسال 2001 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
چرا وقتی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش ازسال 2011 تاکنون نفت سوریه را به تاراج می‌برد، سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
چرا وقتی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش ازسال 2011 تاکنون نفت عراق را به تاراج می‌برد، سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: