کد خبر: ۸۱۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۱۳۴۶
تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات پس از جذب شکاری گویا به دنبال جذب مهاجم ذوب آهن است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  با آمدن کریستین اوساگوآنا مهاجم باشگاه ذوب آهن اصفهان بسیاری او را با دیدیه دروگبا به لحاظ ظاهرش مقایسه کردند. او حتی لقب دروگبا لیگ ایران را نیز به خود اختصاص داده است.

 

 

 

اگرچه روزنامه الریاضیه نوشت: با توجه به پایان مدت قرارداد اوساگوآنا با باشگاه ذوب آهن توافقات اولیه درخصوص جذب و انتقال این بازیکن به باشگاه الرائد عربستان صورت گرفته اما خبر خوش برای سرخ پوشان پایتخت این است که دروگبا ایران گفته می شود از طریق یک واسطه و به صورت غیرمستقیم با باشگاه توافقاتی  داشته و حتی گفته می شود مانند تصویر بالا او در تور پرسپولیسی ها گیر کرده است.

 

اوساگوآنا سابقه حضور در ترکیب تیم ملی نیجریه و همچنین لیگ بلژیک را داشته است. به هرحال کالدرون برحضور یک مهاجم تمام عیار در این تیم تاکید دارد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: