کد خبر: ۸۱۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۴۴۶
عضو مجلس خبرگان رهبری در مورد اقدام انگلیس در توقیف غیرقانونی نفتکش ایرانی در جبل‌الطارق گفت: به صراحت اعلام می‌کنیم انگلیس باید از اقدامات متقابل ایران بترسد.ما نشان داده‌ایم که هرگز در برابر زورگویی ساکت نخواهیم نشست، همانطور که در مورد پهپاد متجاوز آمریکایی عکس العمل شدید نشان دادیم قطعا در این رابطه هم عکس العمل متناسب را انجام خواهیم داد.
آیت‌الله جزایری: انگلیس باید از اقدامات متقابل ایران در مورد توقیف نفتکش بترسد

به گزارش خبرداغ ، عضو مجلس خبرگان رهبری در مورد اقدام انگلیس در توقیف غیرقانونی نفتکش ایرانی در جبل‌الطارق گفت: به صراحت اعلام می‌کنیم انگلیس باید از اقدامات متقابل ایران بترسد.

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با  فارس در مورد اقدام انگلیس در توقیف غیر قانونی نفتکش ایرانی در جبل الطارق گفت: به صراحت اعلام می‌کنیم که انگلیس باید از اقدامات متقابل ایران بترسد.

وی تاکید کرد: ما نشان داده‌ایم که هرگز در برابر زورگویی ساکت نخواهیم نشست، همانطور که در مورد پهپاد متجاوز آمریکایی عکس العمل شدید نشان دادیم قطعا در این رابطه هم عکس العمل متناسب را انجام خواهیم داد.

به گزارش فارس، 13 تیرماه، نیروی دریایی انگلستان یک نفتکش متعلق به کشورمان را در آب‌های جبل‌الطارق در جنوب اسپانیا متوقف کردند که حامل 2 میلیون بشکه نفت بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
داعش مورد حمایت آمریکا و انگلیس مسئولیت انفجار بمب در مسجد افغانستان را پذیرفت
داعش مورد حمایت آمریکا و انگلیس مسئولیت انفجار بمب در یکی از مساجد شیعیان در غزنی افغانستان را که 2 کشته و 20 زخمی برجا گذاشت به عهده گرفت.
تاریخ: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
داعش مورد حمایت آمریکا و انگلیس امروز شنبه مسئولیت حمله انفجاری جمعه شب در استان غزنی در مرکز افغانستان را که 2 کشته و 20 زخمی برجا گذاشت، بر عهده گرفت.
حرف همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
مردم ایران از سال 1357 تاکنون با در برابر آمریکا و کشورهای اروپایی می کنند متاسفانه ظریف خیانتکار با آمریکا و کشورهای اروپایی مذاکره ، گفت وگو و همکاری می کند دیگر مقابل مردم ایران دربرایر آمریکا و کشورهای چه ارزشی دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
شمارش معکوس برای گام دوم برجامی ایران آغاز شد؛ جزئیات مکالمه تلفنی مکرون و روحانی
شنبه 15 تير 1398 - 21:42

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در پاسخ به تماس تلفنی رئیس جمهوری فرانسه درباره مهمترین مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.

دولت روحانی، جنایت ها، خیانت های و تجاوزهای انگلیس را رها کرد که با رئیس جمهور فرانسه سیاسی بازی می کند شرم آوراست
رفتار دولت روحانی دراین زمینه شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
مردم ایران اروپا را محکوم می کند اما دولت روحانی از اروپا حمایت می کند و همه جانبه همکاری می کند.
مردم ایران انگلیس را محکوم می کند اما دولت روحانی از انگلیس حمایت می کند و همه جانبه همکاری می کند.
مردم ایران فرانسه را محکوم می کند اما دولت روحانی از فرانسه حمایت می کند و همه جانبه با فرانسه همکاری می کند و گفت وگو می کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: