کد خبر: ۸۱۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۲۰۴
دیوان پادشاهی عربستان در اعلامیه فوت شاهزاده جوهرة بن عبدالعزیز اشاره‌ای به این امر نکرد که وی مادر ولیعهد سابق این کشور بوده است. در بیانیه مذکور نامی از محمد بن نایف، ولیعهد و وزیر کشور سابق این کشور برده نشده و تنها نام سعود بن نایف بن عبدالعزیز، پسر دیگر شاهزاده جوهره ذکر شده است.
به گزارش خبرداغ، دیوان پادشاهی عربستان در اعلامیه فوت شاهزاده جوهرة بن عبدالعزیز اشاره‌ای به این امر نکرد که وی مادر ولیعهد سابق این کشور بوده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که شاهزاده جوهرة بنت عبد العزیز بن مساعد بن جلوی آل سعود، روز جمعه از دنیا رفت.

در این بیانیه که پیش از اقامه نماز میت برای وی صادر شده بود، آمده است: اقامه نماز برای شاهزاده جوهرة پس از نماز مغرب برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه در بیانیه دیوان پادشاهی عربستان این بود که در آن نامی از محمد بن نایف، ولیعهد و وزیر کشور سابق این کشور برده نشده و تنها نام سعود بن نایف بن عبدالعزیز، پسر دیگر شاهزاده جوهره ذکر شده است.

ویدئوهایی در صفحه اینستاگرام محمد بن نایف منتشر شده که گریستن وی به خاطر غم از دست دادن مادرش را نشان می‌دهد.

همچنین کاربران در توئیت‌هایی، تصویری از ولیعهد سابق عربستان منتشر کردند که وی در این تصویر در حال انتقال مادرش با یک ویلچر بود.

محمد بن نایف ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷ در حکمی از منصب ولیعهدی عربستان خلع شد و پادشاه سعودی پسرش محمد بن سلمان را جانشین وی کرد.


بی توجهی عجیب دیوان سلطنتی سعودی به ولیعهد سابق / در اطلاعیه مرگ مادر «بن نایف»، به جای «بن نایف»، نام برادرش برده شد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: