کد خبر: ۸۱۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۳۸
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز، ۱۵ تیرماه به ویژه در بعدازظهر بارش های پراکنده و خفیف در ارتفاعات البرز مرکزی در استان مازندران و ارتفاعات استان فارس پیش‌بینی شده است.
بارش‌های پراکنده در ارتفاعات البرز و فارس / دمای امروز تهران به ۳۸ درجه می‌رسد

به گزارش خبرداغ، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز، ۱۵ تیرماه به ویژه در بعدازظهر بارش های پراکنده و خفیف در ارتفاعات البرز مرکزی در استان مازندران و ارتفاعات استان فارس پیش‌بینی شده است.

معصومه احمدی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: فردا نیز بارش‌های خفیف و پراکنده در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، سواحل دریای خزر و ارتفاعات استان فارس ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: همچنین وزش بادهای شدید و بروز گرد و خاک در زابل و در مناطق مرکزی و جنوبی کشور مانند جنوب سمنان، شمال یزد، شمال اصفهان، قم، مرکزی، جنوب تهران و خوزستان و بوشهر ادامه دارد.

به گفته وی از امروز تا سه روز آینده شرق دریای عمان و خلیج‌فارس مواج است.

آسمان تهران صاف

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز صاف در بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد بود که گاهی شدت می‌یابد، کمینه دمای امروز پایتخت ۲۴ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

احمدی گفت: ورزقان در استان آذربایجان شرقی با دمای ۸ درجه بالای صفر و کهنوج با دمای ۴۹ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: