کد خبر: ۸۱۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۳۸۳
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۵۰ قطعه شی عتیقه با قدمت ۳ هزار ساله در شهرستان " گلوگاه " خبر داد و گفت که ۵ متهم دیگر این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.
کشف اشیا عتیقه ۳ هزار ساله در

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 50 قطعه شی عتیقه با قدمت 3 هزار ساله در شهرستان " گلوگاه " خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق اشیاء عتیقه در گلوگاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پس از شناسایی یکی از متهمان پرونده با هماهنگی قضائی منزل این فرد را مورد بازرسی قرار دادند .

فرمانده انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهم موفق به کشف 50 قطعه شی تاریخی شامل ابزار آلات ، دست بند و ظروف مفرغ شدند.

سردار میرفیضی از شناسایی و دستگیری 5 متهم دیگر این پرونده در عملیات پلیسی خبر داد و افزود: برابر نظریه کارشناسان اداره میراث فرهنگی، اشیاء عتیقه مکشوفه، دارای قدمت 3 هزار سال بوده و از ارزش تاریخی و فرهنگی بسیار بالا برخوردار است که تحویل اداره کل میراث فرهنگی استان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: