کد خبر: ۸۱۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۷
جانشین احتمالی موگرینی:
جانشین احتمالی موگرینی از تلاش اروپا برای حفظ برجام خبر داد و گفت: اقدام اخیر ایران برای افزایش ذخایر اورانیوم نقض برجام نبوده است.
افزایش ذخایر اورانیوم ایران به منزله نقض برجام نبوده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «جوزپ بورل» جانشین احتمالی موگرینی به عنوان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با یک شبکه رادیویی در مورد تنش های حال حاضر و احتمال جنگ گفت: اکنون در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم اما چیزی که می‌دانم این است که شرایط بدتر از این نخواهد شد.

 وی در ادامه بر لزوم حفظ برجام تاکید کرد و گفت: ما تاکنون تلاش خود را برای حفظ برجام به کار گرفته‌ایم و از این به بعد نیز تلاش خواهیم کرد.

به نقل از رویترز، ایران هم تاکنون به این توافق متعهد بوده است و اقدام اخیر آنها برای افزایش ذخایر اورانیوم نقض برجام نبوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: