کد خبر: ۸۱۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۳
دومین اجلاس هیئت مشترک هماهنگی اروند رود با حضور هیات‌های رسمی ایران و جمهوری عراق برگزار شد.
دومین جلسه مشترک هماهنگی اروندرود در تهران برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، دومین اجلاس هیئت مشترک هماهنگی اروند رود با حضور هیات‌های رسمی ایران و عراق و به ریاست مدیرکل حقوقی بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان و مشاور وزیر خارجه عراق در تهران برگزار شد.

در این نشست که در چارچوب توافق سران ایران و عراق برگزار شد، نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف ذیربط دو کشور حضور داشتند و در جریان آن، چارچوب کلی مربوط به مقدمات لایروبی و پاک‌سازی اروند رود مورد مذاکره و تبادل نظر طرفین قرار گرفت و مقرر شد ایده‌های مشترک عملیاتی با هدف تفاهم و اجرای آنها به مقام‌های عالیه دو کشور ارائه شود.

پیش از آن نیز کارگروه فنی موقت لایروبی تشکیل جلسه داده بود که طی آن، کارشناسان فنی دو کشور در خصوص جدول زمان‌بندی عملیات اجرایی مربوط به پاکسازی اروندرود مذاکره کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: