کد خبر: ۸۱۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۱۹۸
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی ضد‌انقلاب در ‌چالدران و هلاکت ۲ تروریست و کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات خبر داد.
انهدام یک تیم تروریستی ضد‌انقلاب در ‌چالدرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه، صبح امروز ‌رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با  یک تیم تروریستی ضد‌انقلاب وابسته به استکبار جهانی که قصد نفوذ به داخل مرزهای کشورمان را داشت‌، در منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی درگیر و با هلاکت دو تن  و زخمی شدن بقایای اشرار، این تیم تروریستی را منهدم کردند.

در این درگیری دو نفر از رزمندگان شجاع و دلاور بومی چالدران به فیض شهادت نائل آمدند.

در درگیری میان رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی سلاح، تجهیزات‌، مهمات و سیستم‌های ارتباطی از تروریست‌ها کشف و ضبط شد و عملیات تعقیب بقایای متواری شده این تیم تروریستی همچنان ادامه دارد

ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: