کد خبر: ۸۱۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۲۲۰
سخنگوی قوه قضائیه درباره محدودیت‌های رئیس دولت اصلاحات گفت: بارها گفته‌ام مرجع ایجاد محدودیت جای دیگری است و هرگونه تغییر هم به همان مرجع برمی‌گردد.
پاسخ سخنگوی قوه قضائیه به سوالی درباره رفع محدودیت‌های خاتمی/ مردم هیچ‌گاه برای اشخاص پای صندوق رای نیامدند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، غلامحسین اسماعیلی امروز در نشست خبری خود در خصوص بازکردن فضا برای مشارکت شهروندان در انتخابات مجلس، در رابطه با محدودیت‌های رئیس دولت اصلاحات گفت: بارها گفته‌ام مرجع ایجاد محدودیت جای دیگری است و هرگونه تغییر هم به همان مرجع برمی‌گردد البته مشارکت مردم ما در انتخابات را به افراد گره نزنیم.

وی افزود: امروز اگر سه قوه در رفع تنگناها و مسائل معیشتی و رونق کسب و کار اقدامات به نحو احسن کار خود را انجام دهند، موثرترین عامل در مشارکت مردم خواهد بود. مردم هیچ‌گاه برای اشخاص پای صندوق رای نیامدند و برای نظام و انقلاب در انتخابات شرکت می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: