کد خبر: ۸۱۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۶۹۸
پرسپولیس تنها موفق به جذب فرشاد احمدزاده شده و این در حالیست که آنها به شدت به دنبال جذب رامین رضاییان هستند.
پیغام مدافع ملی پوش به پرسپولیسی‌ها: شرمنده هواداران، نمی‌توانم بیایمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، پرسپولیس که حضور در نقل و انتقالات را با جذب فرشاد احمدزاده استارت زده اند و این در حالیست که هدف آنها رامین رضاییان نیز می‌باشد.

 

این در حالیست که به نظر می‌رسد این انتقال نیز در بن بست قرار دارد و این بازیکن در شرایط حضور در پرسپولیس و بازگشت به فوتبال ایران قرار ندارد.

 

رضاییان در گفت و گو با ما می‌گوید: من همان پایان فصل گذشته با الشحانیه تمدید کردم و سه روز دیگر باید در تمرین این تیم حاضر شوم. همیشه مدیون هواداران ‌پرسپولیس هستم و اکنون شرمنده آنها هستم.

 

وی ادامه داد: من از آینده خبر نداشتم و فکر نمی کردم اینچنین شود. من پیشنهادی نداشتم و تنها پیشنهادی که داشتم دلی با هواداران پرسپولیس بود. من افتخارم این است که با پرسپولیس بازی کنم و دل هواداران را شاد کنم اما الان قرارداد دارم و شرمنده شده ام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: