کد خبر: ۸۱۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۰۴
سرگئی ریابکوف:
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که تهران باید به توافقش با سازمان بین‌المللی انرژی اتمی پایبند بماند.
نباید درباره عبور ذخایر اورانیم غنی‌شده ایران از مرز ۳۰۰ کیلوگرم بزرگنمایی کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه، گفت که این کشور به آمریکا اطلاع داده که حاضر است چه کسی را با «کنستانتین یاروشنکو»، شهروند روس زندانی در آمریکا، معاوضه کند، اما هنوز پاسخی در این زمینه دریافت نکرده است.

ریابکوف همچنین در واکنش به افزایش ذخایر اورانیوم غنی شده ایران گفت که تهران باید به توافقش با سازمان بین‌المللی انرژی اتمی پایبند بماند.

وی افزود که نباید درباره عبور ذخایر اورانیم غنی‌شده ایران از مرز ۳۰۰ کیلوگرم بزرگنمایی کرد. از آن جایی که ایران از مدت‌ها پیش در این‌باره هشدار داده بود، این مسئله جای تعجب ندارد.

به نقل از خبرگزاری اینترفکس، معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه گفت که فرانسه و بریتانیا باید به گفت‌وگوهای کنترل تسلیحاتی بپیوندند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: