کد خبر: ۸۱۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۸
وزیر خارجه بریتانیا ضمن ابراز نگرانی درباره عبور ذخایر اورانیم غنی‌شده ایران از مرز ۳۰۰ کیلوگرم گفت که این کشور همچنان به برجام متعهد است.
ابراز نگرانی جرمی هانت نسبت به عبور ذخایر اورانیم غنی‌شده ایران از مرز ۳۰۰ کیلوگرمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ،«جرمی هانت»، وزیر خارجه بریتانیا، گفت که از عبور ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران از مرز ۳۰۰ کیلوگرم «عمیقا نگران» است.

وی همچنین افزود که بریتانیا همچنان طرفدار توافق هسته‌ای است.

هانت در پیامی توئیتری نوشت: «به‌شدت نگران اقدام ایران مبنی بر افزایش ذخایر اورانیومش از مرز ۳۰۰ کیلوگرم هستیم. بریتانیا همچنان متعهد به توافق هسته‌ای و تمام ابزارهای دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.»

به نقل از خبرگزاری رویترز،  وی همچنین افزود: «از ایران می‌خواهیم از هرگونه اقدام در خلاف برجام اجتناب کند و از این توافق‌نامه پیروی کند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: