کد خبر: ۸۱۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۹
رئیس سازمان اورژانس استان یزد از مرگ یک کودک چهار ساله و مصدومیت مادر وی در حادثه تصادف شب گذشته جاده تفت خبر داد.
مرگ عابر پیاده ۴ ساله در تصادف جاده تفت

به گزارش خبرداغ ، احمد دهقان با اشاره به مرگ یک کودک چهار ساله در حادثه شب گذشته در جاده تفت، در مورد این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه پژو پاس ساعت ۲۱ و ۳۲ دقیقه شب گذشته به دلیل عدم دید کافی با مادر و کودک چهار ساله وی که قصد عبور از عرض جاده تفت به یزد در محدوده‌ی ورودی روستای چم را داشتند، برخورد می‌کند که موجب مرگ کودک می‌شود.

وی بیان کرد: متأسفانه پنج دقیقه دقیقه پس از وقوع حادثه، کادر امدادی اورژانس در محل حاضر می‌شوند اما کودک در محل حادثه جان می‌دهد و مادر که دچار جراحات شده نیز به مرکز اورژانس تفت منتقل می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه مادر این کودک غیربومی هم‌اکنون از سطح هوشیاری بالایی برخوردار بوده و در بخش ارتوپدی بیمارستان تفت بستری است.

رئیس سازمان اورژانس استان در پایان با تاکید بر ضرورت حفظ سرعت مطمئنه در جاده‌ها، گفت: رانندگان به ویژه در هنگام شب باید ضمن حفظ سرعت مطمئنه از دید و دقت کافی برخوردار باشند و عابران پیاده به ویژه افراد پوشیده با پوشش‌های تیره رنگ نیز در این زمینه دقت و توجه کافی را داشته باشند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: