کد خبر: ۸۱۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۹
حسینی:
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اعلام این خبر گفت: از دبیران استانی کانون دانشگاهیان می‌خواهم که ارزیابی و پیشنهادات خود در خصوص انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس، سازوکار رسیدن به وحدت و گفتمان انتخابات را ارائه دهند و در جهت وفاق حداکثری نیروهای انقلاب بکوشند.
تشکیلات استانی و شهرستانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فعال شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در نشست تشکل متبوعش با اشاره به ابعاد شخصیت شهید بهشتی از وی به عنوان چهره‌ای تشکیلاتی یاد کرد و گفت: دکتر بهشتی بزرگترین حزب بعد از انقلاب یعنی حزب جمهوری اسلامی را پایه گذاری کرد که اثرگذاری و نقش‌آفرینی قابل توجهی در تحولات کشور داشت و از جمله در شکل گیری مجلسی که عدم کفایت سیاسی بنی صدر را تصویب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: از دبیران استانی کانون دانشگاهیان می‌خواهم که ارزیابی و پیشنهادات خود در خصوص انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس، سازوکار رسیدن به وحدت و گفتمان انتخابات را ارائه دهند و در جهت وفاق حداکثری نیروهای انقلاب بکوشند.

حسینی افزود: در برخی استان‌ها تشکیلات کانون فراتر از مرکز استان، در شهرستان ها هم فعال شده که انتظار می‌رود در همه استانها این گسترش کمی و ارتقاء کیفی فعالیت ها را شاهد باشیم و استادان انقلابی به عنوان گروه اجتماعی مرجع در پیگیری مطالبات رهبری در دانشگاه ها و در سطح جامعه پیشگام باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: