کد خبر: ۸۱۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۲
رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که در روستای مرزی پانمونجوم واقع در منطقه غیرنظامی دو کره با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد.
ترامپ: با کیم در مرز دو کره دیدار می کنم / رئیس جمهور کره جنوبی: ترامپ سازنده صلح شبه جزیره کره استرییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که در روستای مرزی پانمونجوم واقع در منطقه غیرنظامی دو کره با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از یونهاپ، «دونالد ترامپ» دقایقی پیش در کنفرانس خبری با «مون جائه این» رئییس جمهوری کره جنوبی در سئول افزود که این دیدار کوتاه و در حد خوش و بش کردن است.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت که عجله ای برای برداشتن تحریم های کره شمالی در ارتباط با غیر هسته ای سازی شبه جزیره کره ندارد.

ترامپ افزود: آنچه امروز انجام می دهم گامی در مسیر درست است.

رییس جمهوری کره جنوبی هم در این نشست خبری گفت که او نیز به نشست کیم و ترامپ در مرز دو کره دعوت شده است اما این یک نشست بین کره ای نیست نشست میان دو کره بعداً برگزار می شود.

«مون جائه این» به اغراق از ترامپ به عنوان «سازنده صلح» شبه جزیره نام برد و افزود: با سیاست ترامپ در مساله غیر هسته ای سازی شبه جزیره موافق است.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: