کد خبر: ۸۱۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۳۷۲
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و واژگونی سواری پراید در جاده صالح آباد - پهنه در شهرستان بهار منجر به مرگ کودک ۶ ساله شد.
کودک قربانی ناتوانی مادر در کنترل پراید شد
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و واژگونی سواری پراید در جاده صالح آباد - پهنه در شهرستان بهار منجر به مرگ کودک ۶ ساله شد.

سرهنگ رضا عزیزی اظهار داشت: یک زن که به تازگی خودروی پراید خریداری کرده بود برای تمرین رانندگی اقدام به دور زدن در جاده صالح آباد به سمت پهنه می کند.

وی اضافه کرد: این زن، دختر هفت ساله و پسر ۶ ساله خود را نیز در خودرو سوار کرده بود که به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه سواری پراید واژگون و کودک وی جان خود را از دست می دهد.


رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: همه ساله شماری از شهروندانی که به تازگی صاحب خودرو می شوند به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه جان خود و سرنشینان وسیله نقلیه را به مخاطره می اندازند.

سرهنگ عزیزی از شهروندان خواست که در مکان های ایمن و کم رفت و آمد نسبت به تمرین رانندگی اقدام کرده و به تنهایی در خودرو سوار شوند تا در صورت بروز حادثه رانندگی، کسی آسیبی نبیند.

وی یادآوری کرد: مهر ماه سال ۹۶ نیز یک زن که پنج ساعت از خرید خودروی سواری پراید خود می گذشت برای تمرین، ۲ تن از فرزندش را نیز سوار بر خودرو کرده و راهی گنجنامه شد که انحراف به چپ غیرمجاز و برخورد با پهلوی سواری ۲۰۶ منجر به مرگ دختر ۱۲ ساله، شکستگی اندام دیگر فرزند و به کما رفتن راننده شد.

طبق آخرین گزارش پزشکی قانونی ۵۴ تن از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه در سوانح رانندگی درون و برون شهری این استان جان خود را از دست دادند که سهم سوانح برون شهری ۴۰ کشته است.

همچنین ۵۷۳ تن در سوانح رانندگی فروردین و ۵۴۶ تن در سوانح رانندگی اردیبهشت امسال مجروح و مصدوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: