کد خبر: ۸۱۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۲۵۵۳
باشگاه پرسپولیس علیرغم مذاکره با گزینه‌های خارجی سرانجام با یک مربی محبوب ایرانی به توافق نهایی رسیدند.
شوک بزرگ به هواداران پرسپولیس؛ توافق نهایی با مربی محبوب ایرانی + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، جدایی برانکو ایوانکوویچ و اعتراضات شدید هواداران عصبانی پرسپولیس مدیران این تیم را به تکاپو انداخت تا با چند گزینۀ خارجی و جذاب وارد مذاکره شوند. گزینه‌هایی مانند کاررا، کالدرون و لیمونیس و حتی الکس نوری که هرکدام از آن‌ها باعث خوشحالی طرفداران می‌شدند و امید به آینده را در دل آن‌ها زنده می‌کردند.

 

اما اکنون منبعی آگاه از باشگاه پرسپولیس خبر از توافق نهایی با افشین قطبی داده است و اعلام کرد این سرمربی محبوب شنبه کار خود را در پرسپولیس آغاز خواهد کرد. با وجود تکذیب‌های مدیر برنامه قطبی در روزهای گذشته دربارۀ پیشنهاد پرسپولیس اما بر کسی پوشیده نیست که مدیران این تیم به انتخاب قطبی علاقمند هستند و با این سرمربی صحبت‌هایی را به انجام رسانده‌اند.

 

 

به دلیل مشکلات ارزی و درخواست مالیِ بالای مربیان خارجی مسئولان پرسپولیس در نهایت تصمیم به انتخاب سرمربی ایرانی گرفتند. قطبی با وجود محبوبیت فراوان به هیچ‌وجه گزینۀ مدنظر هواداران پرسپولیس نمی‌باشد و حضور او روی نیمکت سرخ‌ها شوکی بسیار بزرگ به این طرفداران پرشمار و متعصب این تیم به حساب می‌آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناهید دلاور
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
انتخاب آقای قطبی را تبریک میگویم اوقهرمانی را با پرسپولیس تجربه کرده درضمن ایرانی است با جو فوتبال ما آشناست باید چند بازیکنان درجه یک سریع به تیم اضافه شود از آقای قطبی حمایت شود ‌خواسته هایش فراهم شود ‌ با قدرت کارش را شروع کند
رحمن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
با آمدن قطبی بازیکنان پرسپولیس باید از دانش اندوخته خود در سالهای اخیر تکیه کنند و کار را تنها به قطبی محول نکنند یعنی وظیفه دارند قطبی و خودشان را کمک کند الآن وقتی است که معلوم میشود بازیکنان واقعا حرفه ای هستند یا نه وگرنه تیم ناموفقی خواهند بود
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: