کد خبر: ۸۱۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۹
در دیدار با قائم‌مقام وزارت خارجه عراق مطرح شد؛
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با قائم‌مقام وزارت خارجه عراق دیدار کرد.
قدردانی عراقچی از دیدگاه روشن و سازنده بغداد در حمایت از مواضع کشورمانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در چارچوب رایزنی‌های مستمر سیاسی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، نزار خیرالله قائم مقام وزارتخارجه عراق که به کشورمان سفر کرده است و سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه، در قالب کمیته سیاسی دو کشور، دیدار و در خصوص موضوعات مختلف مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر و بر ضرورت رایزنی های مستمر بین ایران و عراق در شرایط کنونی منطقه، تاکید کردند.

 سیدعباس عراقچی در این دیدار از  دیدگاه روشن و سازنده عراق در حمایت از مواضع کشورمان تشکر کرد و با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران، اقدامات آمریکا را سر منشاء تشنجات منطقه ای دانست و‌ گفت: ایران در برابر اقدامات زورمدارانه، ایستادگی خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: