کد خبر: ۸۱۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۹۱
علیرضا امامی‌فر بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس، از این به بعد به عنوان دستیار مارک ویلموتس فعالیت خواهد کرد. امامی‌فر سابقه بازی در باشگاه شارلوا بلژیک را هم دارد و ظاهراً یکی از دلایل حضورش در تیم ملی، همین مسئله بوده است.
یک پرسپولیسی دستیار ویلموتس شد

علیرضا امامی‌فر بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس، از این به بعد به عنوان دستیار مارک ویلموتس فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، امامی‌فر سابقه بازی در باشگاه شارلوا بلژیک را هم دارد و ظاهراً یکی از دلایل حضورش در تیم ملی، همین مسئله بوده است.

امامی‌فر ۹ سال است که به عنوان مربی فعالیت می‌کند. او مربیگری را از برق شیراز آغاز کرد. سپس به باشگاه پارسه رفت. از آنجا هم به پرسپولیس آمد و یک فصل در این باشگاه به عنوان مربی فعالیت کرد. امامی‌فر در باشگاه خونه به خونه و نفت تهران هم دستیار بود. او از این به بعد به عنوان دستیار در کنار ویلموتس خواهد بود. بازیکن اسبق پرسپولیس دومین کمک مربی ایرانی این مربی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: