کد خبر: ۸۱۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۶۵۴
ستاره فضل گذشته آبی های پایتخت در نظر دارد سرخپوش شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرمربی ایتالیایی استقلال در تمرین دیروز اعلام کرده هر کسی که در تیمش ناآماده باشد را کنار می‌گذارد. او استارت ادعای خود را با کنار گذاشتن میثم تیموری و فرشاد محمدی مهر انجام داده است.

 

از همین رو فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری هنگامی که متوجه شدند در تفکرات استراماچونی سرمربی جدید استقلال جایی ندارند تصمیم گرفتند از جمع آبی پوشان جدا شوند.

 

مدیر برنامه‌های این 2 بازیکن با حضور در باشگاه استقلال رضایت‌نامه‌های تیموری و محمدی مهر را گرفتند.

 

 

هر 2 بازیکن چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتند و روز گذشته فرشاد محمدی مهر بعد از توافق با تیم مشهدی به پدیده شهر خودرو پیوست تا همبازی رحمتی و شاگرد یحیی گل محمدی شود.

 

گفتنی است، باشگاه استقلال مراتب تقدیر، تشکر و خسته نباشید خود را از آقایان فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری که در لیگ هجدهم در تیم استقلال حضور داشتند، اعلام نموده و برای این دو بازیکن در ادامه مسیر حرفه ای و شخصی آرزوی موفقیت و سربلندی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: